Anderhalve Liniaal van Huis

Impressie!

Ik ben gek op kakkerlakken!

richard

Als je maar weet dat ik stront jaloers ben.
Ik ben dus te vroeg geboren.
Schrijf aub een mooi verhaal voor me, zal het met veel plezier lezen. Veel succes en pas op jezelf.

Martin en Cis

Heren! Morgen is het zo ver! Dan gaan jullie op pad! Wat het ook moge brengen: het wordt vast een enorme ervaring. Heel veel plezier, succes, maak er iets fantastisch van en schrijf vooral vaak en veel op deze site! Mart en Cis

Ramon

En? Hoe ruikt het in Bangkok?

Arvid

Herzlich wilkommen in Bangkok!
Hoop dat de reis goed was voor jullie, dat het wachten op het vliegveld niet te lang heeft geduurd Bou, en succes met het vinden van jullie draai in de eerste dagen.

Maartje

Zo mannen, dat klinkt goed allemaal! Komt gjalt zn kale kop goed van pas met dat warme weer... Heel veel plezier en veel foto's maken en stukjes schrijven!!!
Kus

Carolien (collega Boudewijn)

Wat is nederland toch mooi met zijn schone wateren en de schoonheid van de interieurverzorgsters ;-)! Man wat ben ik totaal niet jaloers! Ik heb dit ook zelf een keer mogen meemaken, 2 weken roemenie in de armste wijken! Dan geniet je toch wel extreem als je weer onder een echte douche staat! Maar zover is het voor jullie niet, heel veel succes en vooral veel plezier daar en de groeten aan de familie kakkerlak, ik heb het idee dat jullie die veel gaan tegenkomen! :-)

orja

Hallo Boudewijn,
ik vond onze reis al spectaculair maar dat was nog niets vergeleken met jullie ervaringen. ik heb genoten van jullie reisverslag en filmpje. Nog heel veel plezier en bijzondere belevenissen !! groet,