Anderhalve Liniaal van Huis

Anderhalve liniaal - The sequel!

Het laatste reisverhaal op dit blog stamt inmiddels al van zo'n anderhalf jaar geleden, maar in de stilte die volgde hebben Gjalt en ik allesbehalve stilgezeten! Ondertussen zijn zowel Gjalt en ik dan ook alweer vertrokken op een nieuw avontuur, zij het twee aparte avonturen.

Gjalt is samen met wederhelft Susanne vertrokken naar China, waar ze naar verluid in het meest vervuilde stukje wat ze konden vinden zijn begonnen aan ontwikkelingswerk in een weeshuis in Xinjiang. Hun verhalen zijn te lezen op http://www.made-in-china.reismee.nl

Ik ben ondertussen aangekomen in Kuala Lumpur, Maleisie. Na Maleisie en Borneo hoop ik door Indonesie te reizen, om uiteindelijk met een aantal jaar vertraging in Australie uit te komen. Onderweg ga ik mijn best doen om als een ware Chris Zeegers met verhaal en film verslag te leggen van mijn belevenissen om hier voor het Nederlandse bedrijf Addmissions een serie (internet)films van te mogen maken. Mijn verhalen zullen te lezen zijn op http://www.boureist.reismee.nl

Gezellig als jullie weer meereizen!

Groetjes,

Gjalt en Boudewijn

Reacties

Reacties

Anne

Hooi neeff!! Heeel veel plezier daar ver weg! We reizen met je mee en we zien je wel in Nieuw Zeeland!! :) x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!